مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 10:272022-05-18سياسي

فعالیت تحولی و تمدن ساز سرلوحه اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی است


مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی قزوین گفت: در تمام اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی تلاش کردیم نگاه تحولی و تمدن ساز سرلوحه برنامه ها باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدجواد زهرایی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین که صبح چهارشنبه در سالن اجتماعات شهید سلیمانی سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: طی این سال ها در جایگاه خادم حوزه تبلیغ با توجه به نقطه نظرات حجت الاسلام قمی در تبلیغات قزوین فعالیت کردم و در این دوران با توجه به رویکرد ایشان تلاش می کردیم همه حرکت های ما بر پایه رویکرد تمدنی و حرکت های جمعی بوده است و باور داشته ایم که اگر این دو رویکرد در برنامه های ما لحاظ نشده است قطعاً در بخشی از عملکرد و برنامه ریزی دچار مشکل هستیم.

مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی قزوین ادامه داد: ما فعالیت خود را با باور به اراده مردم، باور جدی به نقش بانوان و جریان سازی حلقه های مردمی، باور به توان و ظرفیت جوانان، باور به برجسته سازی فعالیت های مردمی و معرفی آنها به عنوان متصدیان اصلی برنامه ها و حرکت ها و استفاده حداقلی از آرم سازمان تبلیغات پیش بردیم.

وی بیان کرد: این باورهای عمیق راه حرکت به سوی تحول بود و تحول با تدابیر عادی پیش نمی رود و باید بر مبنای تدابیر خلاقانه حرکت می کردیم و از ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت تحولی و تمدن ساز سرلوحه اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی است

فعالیت تحولی و تمدن ساز سرلوحه اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی است