مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 07:222022-05-18سياسي

مردمی سازی یارانه ها در ایران کمیابی و گرانی کالاها در کشور های همسایه


گزارش ها از کاهش خروج کالا از کشور درپی اصلاحات یارانه ای و کمبود کالا در برخی کشورهای همسایه حکایت دارد، ماجرا چیست؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه خراسان نوشت: گزارش ها از کاهش خروج کالا از کشور درپی اصلاحات یارانه ای و کمبود کالا در برخی کشورهای همسایه حکایت دارد، ماجرا چیست؟ پایگاه منتسب به شورای عالی امنیت ملی از نقش طرح مردمی سازی یارانه ها در کمبود و گرانی اقلام اساسی در کشورهای همسایه خبر داد.

موضوعی که فرضیه قاچاق این کالاها به خارج قبل از طرح دولت را تقویت می کند.

شاید آن زمانی که وزیر جهاد کشاورزی درخصوص علت ورود دولت به اصلاح قیمت گندم و آرد گفت کشورهای همسایه مانند جاروبرقی یارانه های آرد و گندم ایران را می مکند، کمتر به عمق این مسئله توجه شد، اما هم اینک و پس از آغاز واقعی سازی قیمت آرد و روغن، پایگاه اطلاع رسانی نورنیوز خبر از افزایش قیمت و کمیاب شدن آرد و روغن در برخی مناطق همسایه کشور داده است که در کنار افزایش قیمت های جهانی می تواند ناظر به موفقیت اولیه طرح دولت در جلوگیری از سرریز یارانه اقلام اساسی به خارج از کشور باشد.

   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، هوشمندسازی نظام توزیع برای جلوگیری از قاچاق کالاهای اساسی به خارج از کشور یک ضرورت است، اما باید توجه داشت تا زمانی که ریشه قاچاق یعنی تفاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردمی سازی یارانه ها در ایران کمیابی و گرانی کالاها در کشور های همسایه

مردمی سازی یارانه ها در ایران کمیابی و گرانی کالاها در کشور های همسایه