مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 07:222022-05-18سياسي

علمای شیعه و اهل سنت باید هوشمندانه عمل کنند


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه علمای شیعه و سنی باید هوشمندانه عمل کنند، گفت: علما برای جلوگیری از ایجاد جنجال در محتوای سخنرانی ها باید دقت بیشتری داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر سیستان و بلوچستان افزود: گاهی ممکن است حین سخنرانی در جلسه عمومی یا خصوصی چندان دقت نکرده و به نحوی سخن بگوییم که صحبت های ما ضبط و پس از انتشار عامل ایجاد جنجال شود.

وی بیان کرد: گاهی برخی کلیپ ها، عمومی و قابل استفاده برای عموم است اما برخی مباحث، علمی و باید در مجامع تخصصی مطرح شود و در صورت طرح در فضای جامعه ممکن است باعث حساسیت، اختلاف و درگیری شود.

رییس شورای امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان عنوان کرد: در مورد برگزاری نماز عید سعید فطر بیان داشتیم که نباید حساسیت به خرج داد و انتظار این است که هر کس بر اساس مذهب خود عمل کند اما متأسفانه بعضی از جوسازی ها در داخل و خارج استان صورت گرفت که باعث شد یک امر مذهبی ساده، وجهه سیاسی پیدا کرده و عامل ایجاد اختلاف شود.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: باید عملکرد دوستان در طول سال به نحوی باشد که چنین برچسب هایی به آن ها نچسبیده و از چنین اتفاقاتی به عنوان یک مانور سیاسی یاد نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علمای شیعه و اهل سنت باید هوشمندانه عمل کنند

علمای شیعه و اهل سنت باید هوشمندانه عمل کنند