مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 07:072022-05-18سياسي

رد پای مستخدمان سرویس های بیگانه در فتنه انگیزی اخیر


بررسی گزارش های میدانی و رصد های اطلاعاتی، از باز تولید خیانت شبکه فتنه سبز در ابعادی جدید و معطوف به ضربه زدن به معیشت مردم و تولید نارضایتی و موج سواری از این طریق به نفع سرویس های جاسوسی بیگانه حکایت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، بررسی گزارش های میدانی و رصد های اطلاعاتی، از باز تولید خیانت شبکه فتنه سبز در ابعادی جدید و معطوف به ضربه زدن به معیشت مردم و تولید نارضایتی و موج سواری از این طریق به نفع سرویس های جاسوسی بیگانه حکایت می کند.

طیف مدعی اعتدال و اصلاحات که پس از شکست در فتنه سیاسی در سال 88، آدرس تحریم های فلج کننده را به مقامات آمریکایی داده بود، با موج سواری و ادعای لغو تحریم ها، در سال 92 توانست به دولت و سپس مجلس برگردد و به مدت 8 سال، موجب عقبگرد بی سابقه اقتصاد کشور شود.

آنها با معطل کردن کشور در برجام و تعطیلی تولید داخلی و صادرات، موجب تشدید تورم و رکود شدید و انباشت کسری بودجه و بدهی های دولت شدند و سرانجام دولت را با خزانه خالی و دارای کسری های شدید تحویل دادند، در حالی که تورم را هم به 60 درصد رسانده بودند.

پس از اخراج از دولت و مجلس در انتخابات، خط دیگری در دستور کار برخی افراطیون عضو این طیف قرار گرفت و آن موج سواری روی نارضایتی های ناشی از سوءمدیریت خود بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد پای مستخدمان سرویس های بیگانه در فتنه انگیزی اخیر

رد پای مستخدمان سرویس های بیگانه در فتنه انگیزی اخیر