مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 06:222022-05-18بين الملل

شیوع کرونا در کره شمالی؛، آماده باش ارتش


کیم جونگ رهبر کره شمالی برای مقابله با شیوع کرونا که از آن بعنوان نوعی تب سخن به میان آورد، ارتش را به حال آماده باش در آورد و سربازان به داروخانه های پایتخت اعزام شده اند تا بر توزیع دارو برای مبتلایان به موارد تب نظارت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا ،دولت کره شمالی تا هفته گذشته هیچ مورد از ابتلا به کرونا در این کشور را به طور رسمی تایید نکرده بود.

خبرگزاری رسمی کره شمالی 23 اردیبهشت با تایید نخستین مورد مرگ یک بیمار مبتلا به کرونا از شناسایی صدها هزار مورد ابتلا به تب خبر داد.

خبرگزاری رسمی کره شمالی (KCNA) در تازه ترین گزارش خود از مرگ 50 نفر و ابتلای بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر به تب در این کشور خبر داده و اعلام کرده است که تنها نیم میلیون نفر از مبتلایان تحت درمان هستند.

دویچه وله گفت ، حدود دو سال و نیم پس از اعلام رسمی شناسایی نخستین مورد ابتلا به ویروس کرونا، عامل بیماری کووید19 در شهر ووهان چین، کره شمالی که در همسایگی این کشور قرار دارد شیوع یکباره گسترده ای از پاندمی را تایید کرد.

کیم جونگ اون ارتش را به حال آماده باش درآورد و مقابله با گسترش پر شتاب موارد تب را به نظامیان سپرد.

تاگس شاو ، وب سایت کانال یک تلویزیون آلمان، سه شنبه 27 اردیبهشت (17 مه) گزارش داد که ارتش کره شمالی سربازان را به تمام داروخانه های پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوع کرونا در کره شمالی؛، آماده باش ارتش

شیوع کرونا در کره شمالی؛، آماده باش ارتش