مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 03:022022-05-17بين الملل

مشعل: اصطلاح آزادی دسترسی به اماکن عبادی گمراه کننده است


رییس حماس در خارج از فلسطین با تاکید بر اینکه مسجد الاقصی یک مکان کاملاً اسلامی است که صهیونیست ها هیچ حقی در آنجا ندارند، گفت اصطلاح نابجای آزادی دسترسی به اماکن عبادی گمراه کننده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خالد مشعل رییس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در خارج از کشور با تایید اینکه توطئه های رژیم صهیونیستی همچنان وجود دارد، گفت: به مردم بزرگمان هشدار می دهم که هنوز نبرد تمام نشده است و انتظار می رود در اعیاد آتی آنها تهاجماتی صورت گیرد.

مشعل گفت: ما به عنوان ملت، مقاومت و امت اجازه یهودی سازی مسجد الاقصی، تقسیم و تخریب آن و یا هرگونه حاکمیت دینی و سیاسی را برای اشغال آن نخواهیم داد.

رییس حماس در خارج تاکید کرد: دشمن تصور می کند تلاش برای جلوگیری از هر گونه مقاومت مسلحانه در کرانه باختری این است که زمین ها برای او آباد شوند، به طرح شهرک سازی خود ادامه دهد، زمین ها را تصرف کند و مسجدالاقصی را تحت تسلط خود بگیرد.

وی افزود: دشمن در دوره گذشته با تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی می خواست حاکمیت دینی بر این مسجد را از بین ببرد.

مشعل تاکید کرد: اصطلاحی که توسط رژیم اشغالگر ترویج می شود و برخی از سیاستمداران اروپایی از آن استفاده می کنند، آزادی دسترسی به اماکن عبادی است که یک اصطلاح گمراه کننده و نابجا است، زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشعل: اصطلاح آزادی دسترسی به اماکن عبادی گمراه کننده است

مشعل: اصطلاح آزادی دسترسی به اماکن عبادی گمراه کننده است