مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 00:572022-05-17بين الملل

آمریکا اعضای داعش را برای انتقال به اوکراین آموزش می دهد


سرویس اطلاعات خارجی روسیه به شواهدی اشاره کرده که نشان می دهند آمریکا در حال آموزش گروهی از اعضای داعش برای انتقال آنها به سوریه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سرویس اطلاعات خارجی روسیه معتقد است مسکو در حال آموزش دادن اعضای سازمان های تروریستی برای اعزام آنها به اوکراین است.

طبق گزارش خبرگزاری ایتارتاس، سرگیی ایوانوف ، رییس اداره مطبوعات سرویس اطلاعات خارجی روسیه (SVR) گفته که آمریکا در حال حاضر در حال آموزش دادن 500 عضو گروه تروریستی داعش به همین منظور است.

  ایوانوف گفت: طبق گفته منابع سرویس اطلاعات خارجی، ایالات متحده فعالانه در حال جذب اعضای سازمان های تروریستی بین المللی از جمله گروه داعش است تا آنها را به عنوان مزدور وارد درگیری ها در اوکراین کند.

ایوانوف یادآوری کرد که سازمان های سری آمریکا آوریل 2022 در آزادسازی حدود 60 عضو گروه تروریستی داعش از مناطق تحت کنترل کردهای سوریه نقش فعالی ایفا کردند.

این شبه نظامیان سپس برای انجام آموزش های لازم جهت انتقال به اوکراین به منطقه التنف در سوریه که در نزدیکی مرز عراق و اردن قرار دارد منتقل شدند.

سخنگوی سرویس اطلاعات خارجی روسیه گفت: طبق گفته منابع SVR پایگاه های نظامی فوق الذکر و حوالی آن از مدت ها پیش به کانون فعالیت تروریست ها تبدیل شده و در آنجا تا حدود 500 پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا اعضای داعش را برای انتقال به اوکراین آموزش می دهد

آمریکا اعضای داعش را برای انتقال به اوکراین آموزش می دهد