مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 23:322022-05-17سياسي

دولت سیزدهم در حفظ نخبگان مصمم است


رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم در حفظ نخبگان مصمم است، گفت: حفظ نخبگان موضوعی است که باید با مشارکت اساتید و صاحب نظران مورد بررسی قرار گیرد.

- به نقل از روابط عمومی مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری، محمدصادق خیاطیان در سفر یک روزه خود به استان فارس، بعدازظهر سه شنبه 27 اردیبهشت ماه در دیدار با اعضای هیات رییسه دانشگاه شیراز با اشاره به موضوع مهاجرت نخبگان گفت: در این زمینه باید یک سری اقدامات عملی مبتنی بر اصول علمی انجام داد.

چندی پیش رییس جمهوری به مرکز بررسی ها ماموریت داد تا بحث مهاجرت نخبگان را پیگیری کند، ما نیز با دعوت از اساتید دانشگاه ها، سلسله نشست هایی را برگزار کردیم و به راهبردهای عملی نیز در این زمینه دست یافتیم.

وی افزود: این راهبردها را در 15 بند تنظیم و وظایف هر دستگاهی را در این موضوع مشخص کردیم که طی دستوری از سوی رییس جمهور به دستگاه های مختلف ابلاغ شده است.

خیاطیان با تاکید بر اینکه حفظ نخبگان موضوعی است که باید با مشارکت اساتید دانشگاه و صاحب نظران این عرصه مورد بررسی قرار گیرد، گفت: باید به این موضوع، به عنوان یک دغدغه ملی نگریست.

ما در این زمینه تمام قد در کنار اساتید و صاحب نظران هستیم و از تمامی ظرفیت ها و امکانات خود برای استفاده از نظرات آنها استف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم در حفظ نخبگان مصمم است

دولت سیزدهم در حفظ نخبگان مصمم است