مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 23:172022-05-17سياسي

منبعی کامل تر از قرآن برای سعادت بشریت وجود ندارد


مدیر تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه منبعی کامل تر از قرآن برای سعادت بشریت وجود ندارد، گفت: قرآن راه نجات و جلوگیری از انحراف است.

- ، حجت الاسلام سعید مهدوی عصر دوشنبه در محفل نورانی انس با قرآن کریم، اظهار کرد: قرآن به عنوان کتاب آسمانی و معجزه حضرت محمد (ص) کتاب هدایت بشریت است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه قرآن، انسان را از آسیب ها حفظ می کند، افزود: اگر خوب از برنامه های قرآن در زندگی خود استفاده کنیم در دنیا و آخرت به سعادت می رسیم.

وی با اشاره به اینکه رمزهای نهفته در قرآن بسیار است، تصریح کرد: هرچه از عمر دنیا می گذرد دریای بی کرانی از رازهای قرآنی که همان راز زندگی است برای انسان آشکار می شود.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه هیچ منبعی کامل تر از قرآن کریم وجود ندارد، گفت: قرآن راه نجات و جلوگیری از انحراف است و هر کس با قرآن انس بگیرد همواره در مسیر راست حرکت می کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه در تمامی حالات به خدا نیاز داریم، اظهار کرد: چه شده است که برخی از ما از یاد خدا غافل هستیم و این نشان از این دارد که ایمانمان ضعیف شده و باید ایمان را در خود تقویت کنیم.

گفتنی است در این محفل نورانی امید چالاک از قاریان برجسته بین المللی، سید هادی شبیبی از قاریان شهرستانی آیاتی از کلام وحی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منبعی کامل تر از قرآن برای سعادت بشریت وجود ندارد

منبعی کامل تر از قرآن برای سعادت بشریت وجود ندارد