مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 23:072022-05-17سياسي

ضرورت تشکیل اجتماع برای حل آسیب های اجتماعی


مسئول قرارگاه تحول اجتماعی کشور با اشاره به ضرورت تشکیل اجتماع برای حل آسیب های اجتماعی، گفت: همکاری دولت و مردم موجب نصرت الهی می شود.

- ، ابراهیم نورمحمدی شامگاه سه شنبه در مراسم چهلمین روز شهادت شهیدان حرم رضوی (اصلانی و دارایی) و سالگرد ارتحال آیت الله بهجت (ره) در مسجد سلیمان داراب رشت با بیان اینکه مردم گیلان باغیرت و مهربان هستند و صد سال است که در جوار میرزا کوچک زندگی می کنند، گفت: میرزا کوچک قهرمان مبارزه با شرق و غرب است و سال ها مهجور بود اما پس از سخنان رهبری به وی توجه بیشتری شد.

مسئول قرارگاه تحول اجتماعی کشور با اشاره به اینکه دو طلبه شهید حرم رضوی با شهادت خود تلنگری به دیگران زدند، تصریح کرد: این طلبه ها برای رضای خدا درد مردم را درد خود می دانستند و خداوند نیز آنها را خرید.

وی با بیان اینکه خلقت انسان به ویژه شیعیان از نور خدا و پیامبران و ائمه اطهار است، افزود: طبق روایات تنها روش پاک شدن طینت انسان، راه رفتن به سمت بارگاه امام حسین (ع) است.

نورمحمدی با اشاره به ضرورت تشکیل اجتماع برای حل معضلات و آسیب های اجتماعی، گفت: دولت ها نمی توانند به تنهایی کار کنند و مردم نیز باید برای رفع مشکلات کمک کنند در این صورت نصرت الهی فرا می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تشکیل اجتماع برای حل آسیب های اجتماعی

ضرورت تشکیل اجتماع برای حل آسیب های اجتماعی