مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 22:572022-05-17سياسي

فتاح: توسعه امور فرهنگی موزه ای کشور یکی از راهبردهای بنیاد مستضفعان است


رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی توسعه امور فرهنگی موزه ای را از جمله اولویت های اجرایی بنیاد مستضعفان دانست و گفت: موزه فرش نفیس ایرانی در استان یزد راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سیدپرویز فتاح شامگاه امروز در آیین افتتاح مرکز فرهنگی موزه ای نور و روشنایی این استان، با بیان این که خداوند متعال می فرماید ما در قبال گذشتگان خود مسئولیم، اظهار کرد: توجه به میراث فرهنگی و موزه ها از جمله الزامات اجتماعی و فرهنگی است.

وی با بیان این که موزه نور و روشنایی یزد با پیشرفته ترین مدل روز مرمت و بهسازی شده است، افزود: موزه روشنایی یزد به بهترین و فاخرترین آثار تجهیز شده است.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی موزه نور و روشنایی یزد سند هنرمندی ایرانیان و بخشی از مکتب هنر اصیل است، گفت: این موزه دو وضعیت دارد که یکی بناست و دیگری اشیاء است.

وی با بیان این که در این موزه بالغ بر 200 اثر هنری در این موزه به نمایش گذاشکته شده است، تصریح کرد: آثار به نمایش گذاشته شده در موزه ها گنجینه ملی ایران اسلامی و باید در معرض دید همگان قرار گیرد.

فتاح با اشاره به اهمیت ظرفیت موزه های کشور، توسعه امور فرهنگی موزه ای را از جمله اولویت های اجرایی بنیاد مستضعفان دانست و بیان کرد: ما این مهم را برای همه مردم و با ایجاد وحدت سلایق مختلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتاح: توسعه امور فرهنگی موزه ای کشور یکی از راهبردهای بنیاد مستضفعان است

فتاح: توسعه امور فرهنگی موزه ای کشور یکی از راهبردهای بنیاد مستضفعان است