مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 22:572022-05-17اجتماعي

حق التدریس معلمان از این پس ماهیانه پرداخت می شود


وزیر آموزش و پرورش در جمع شماری از فرهنگیان اصفهان گفت: حق التدریس معلمان از این پس ماهیانه پرداخت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر وضعیت آموزشی دانش آموزان باید اقداماتی اجرا شود، گفت: همچنین تغذیه دانش آموزان مناطق محروم از پاییز امسال اجرا خواهد شد.

وی آموزش ضمن خدمت را فقط برای مدرک گرفتن دانست و گفت: آموزش و پرورش تاریک نیست زیرا معلمان آتش به اختیار دارد و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند معلمان شما منتظر نمانید، کار کنید؛ معلمان ما باید از این سخن الگو بگیرند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در مدارس معلم تعیین کننده است، افزود: مادامی که در مدارس معلم داشته باشیم، مشکلی نخواهیم داشت.

نوری با بیان اینکه برای 6 مدرسه استثنایی در 6 ماه گذشته قرارداد منعقد شده است، خاطرنشان کرد: بیش از 1,500 میلیارد تومان در سفرهای استانی رییس جمهوری برای آموزش و پرورش تصویب شده و بودجه عمومی ما 9 درصد بوده است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تاکنون برای آزادسازی 2100 فضای ورزشی مدرسه ای پول به حساب ادارات واریز کردیم، ابراز داشت: فرونشست زمین به دلیل برداشت های بی رویه از منابع آب زیرزمینی ما را در استان هایی مانند اصفهان، فارس، تهران- پاکدشت دچار گرفتاری کرده و مدارس در اسلامشهر نیز درگیر فرونشست است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق التدریس معلمان از این پس ماهیانه پرداخت می شود

حق التدریس معلمان از این پس ماهیانه پرداخت می شود