مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 22:472022-05-17سياسي

لزوم تبیین نقش روحانیت در دفاع مقدس/ پیوند روحانیت با مردم ناگسستنی است


در طول تاریخ اسلام و انقلاب و دوران دفاع مقدس یک نقش بی بدیل است و روحانیت مردمی ترین نهادی است که پیوند ناگسستنی با مردم داشته و همواره در سخت ترین شرایط با همراهی و همدلی با مردم مدافع حقوق آنان بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در دیدار اعضای ستاد استانی کنگره ملی 4000 شهید روحانی کشور که عصر روز سه شنبه برگزار شد گفت: نقش روحانیت در طول تاریخ اسلام و انقلاب و دوران دفاع مقدس یک نقش بی بدیل است و روحانیت مردمی ترین نهادی است که پیوند ناگسستنی با مردم داشته و همواره در سخت ترین شرایط با همراهی و همدلی با مردم مدافع حقوق آنان بوده است.

وی معنویت را مهمترین عامل پیروزی در جنگ تحمیلی دانست و افزود: در دوران دفاع مقدس مهمترین مولفه پیروزی ما معنویت، ایمان به خدا و اعتقاد به ارزش های جهاد و شهادت بود که روحانیون با حضور عملی در جبهه های حق علیه باطل مروج آن بودند.

امام جمعه ایلام بیان داشت: بسیاری از روحانیون در دوران دفاع مقدس متناسب با شرایط و نیاز به عنوان روحانی تبلیغی و یا به عنوان بسیجی در کارهای رزمی و دفاعی و عده ای هم در هر دو طیف رزمی تبلیغی حضور داشتند و برخی هم با قبول مسئولیت های مهمی همچون فرماندهی لشکر و تیپ نقش آفرین بودند و ما در هر سه طیف شهدای بسیاری را تقدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تبیین نقش روحانیت در دفاع مقدس/ پیوند روحانیت با مردم ناگسستنی است

لزوم تبیین نقش روحانیت در دفاع مقدس/ پیوند روحانیت با مردم ناگسستنی است