مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 22:422022-05-17بين الملل

«گربه سیاه» مذاکرات وین باز هم به فرار رو به جلو متوسل شد


سخنگوی وزارت خارجه فرانسه که کشورش به دلیل کارشکنی ها در روند مذاکرات یکی از عوامل کندی حرکت گفت وگوها بوده این بار هم به مغالطه فرار رو به جلو متوسل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، فرانسه که از سال ها پیش به دلیل نقش سنتی اش در کارشکنی در مذاکرات هسته ای با ایران به نیابت از رژیم صهیونیستی به گربه سیاه این گفت وگوها شهره شده این بار هم به جای پاسخگویی درباره قصورش در مذاکرات رفع تحریم های وین به تاکتیک فرار رو به جلو روی آورده است.

سخنگوی وزارت خارجه فرانسه امروز سه شنبه در پاسخ به سوال یک خبرنگار مبنی بر اینکه آیا پاریس امیدوار به از سرگیری سریع مذاکرات وین در وین است یا خیر مدعی شد: پیش نویس توافق پایبندی به برجام اکنون دو ماه است که آماده شده است.

به همین دلیل است که مذاکره کنندگان سه کشور اروپایی با این اطمینان خاطر که توافق می تواند در اسرع وقت جمع بندی شود وین را ترک کردند.

در حالی که شواهد گوناگون حاکی هستند که عوامل متعددی غیر از خروج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از فهرست سازمان های اصطلاحاً تروریستی آمریکا عامل وقفه در مذاکرات است سخنگوی وزارت خارجه فرانسه بار دیگر با تکرار مواضع آمریکا و سایر کشورهای غربی ادعا کرده که این مسئله تنها عامل توقف گفت وگوها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«گربه سیاه» مذاکرات وین باز هم به فرار رو به جلو متوسل شد

«گربه سیاه» مذاکرات وین باز هم به فرار رو به جلو متوسل شد