مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 22:222022-05-17سياسي

تشریح عملکرد قرآنی اوقاف قم در ماه مبارک رمضان


330 محفل قرآنی، حضور 60 مبلغ روحانی و برپایی نمایشگاه در حرم حضرت معصومه(س) بخشی از فعالیت های قرآنی این اداره کل در ماه رمضان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، نخستین نشست شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان قم در سال جاری با حضور جمعی از مدیران و مسئولان استان قم برگزار و گزارش هایی از فعالیت های قرآنی ماه مبارک رمضان برگزار شد.

در بخشی از این نشست، حجت الاسلام والمسلمین عباس اسکندری مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ضمن ارائه گزارش فعالیت های قرآنی این اداره کل در ماه رمضان اظهار کرد: برپایی 330 محفل جز ءخوانی قرآن کریم در ماه رمضان با محوریت بقاع متبرکه شاخص، یکی از مهم ترین این فعالیت ها به شمار می رود.

وی افزود: بیشتر این محافل قرآنی بعد از اقامه نماز ظهر و عصر و برخی هم بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه سفره افطاری ساده نیز در برخی بقاع شاخص گسترده شد، خاطرنشان کرد: برگزاری 15 محفل انس با قرآن و جلسات تفسیر قرآن با حضور مفسران کلام وحی، پخش زنده ویژه برنامه تلویزیونی تسبیح سحر از سیمای مرکز قم و از جوار امامزادگان شاخص و برپایی نمایشگاه قرآنی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)، از دیگر برنامه های این اداره کل در ماه ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح عملکرد قرآنی اوقاف قم در ماه مبارک رمضان

تشریح عملکرد قرآنی اوقاف قم در ماه مبارک رمضان