مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 22:172022-05-17سياسي

فتاح: موزه فرش نفیس ایرانی را در یزد ایجاد می کنیم


رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی توسعه امور فرهنگی موزه ای را از جمله اولویت های اجرایی بنیاد مستضعفان دانست و گفت: موزه فرش نفیس ایرانی در استان یزد راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سیدپرویز فتاح شامگاه امروز در آیین افتتاح مرکز فرهنگی موزه ای نور و روشنایی این استان، با بیان این که خداوند متعال می فرماید ما در قبال گذشتگان خود مسئولیم، اظهار کرد: توجه به میراث فرهنگی و موزه ها از جمله الزامات اجتماعی و فرهنگی است.

وی با بیان این که موزه نور و روشنایی یزد با پیشرفته ترین مدل روز مرمت و بهسازی شده است، افزود: موزه روشنایی یزد به بهترین و فاخرترین آثار تجهیز شده است.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی موزه نور و روشنایی یزد سند هنرمندی ایرانیان و بخشی از مکتب هنر اصیل است، گفت: این موزه دو وضعیت دارد که یکی بناست و دیگری اشیاء است.

وی با بیان این که در این موزه بالغ بر 200 اثر هنری در این موزه به نمایش گذاشکته شده است، تصریح کرد: آثار به نمایش گذاشته شده در موزه ها گنجینه ملی ایران اسلامی و باید در معرض دید همگان قرار گیرد.

فتاح با اشاره به اهمیت ظرفیت موزه های کشور، توسعه امور فرهنگی موزه ای را از جمله اولویت های اجرایی بنیاد مستضعفان دانست و بیان کرد: ما این مهم را برای همه مردم و با ایجاد وحدت سلایق مختلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتاح: موزه فرش نفیس ایرانی را در یزد ایجاد می کنیم

فتاح: موزه فرش نفیس ایرانی را در یزد ایجاد می کنیم