مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 21:572022-05-17سياسي

تلاش برای تربیت نیروی رسانه ای توانمند در استان قزوین


امام جمعه قزوین با بیان اینکه همانند مرحوم طالب زاده رسانه ای بین المللی برای اسلام شویم، گفت: علاوه بر فعالیت های خبری، تربیت نیروی رسانه ای را با جدیّت دنبال کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر برگزار شد، اظهار کرد: تربیت نیرو یکی از رسالت های اهالی رسانه است، یکی از ضعف های ما در زمینه های مختلف و یکی از گرفتاری های استان ما این است که نیروهای مورد نیاز به موقع تقویت و تربیت نشده اند، یعنی این استان زمان هایی را گذرانده که بر اساس ارزش های انسانی، شایستگی و لیاقت به افراد نگاه نمی کرده اند و باندی به افراد می نگریستند.

وی ادامه داد: اکنون فضای مجازی و فرصت های ایجاد شده در حوزه رسانه نشانگر این است که ما هر روز باید خود را بروز کنیم و با استفاده از ظرفیت های جدید و گسترده کنونی، در حوزه رسانه کارهای جدی تری انجام دهیم.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: رهبر فرزانه انقلاب می فرمایند اگر من رهبر نبودم مسئولیت مدیریت رسانه و فضای مجازی را عهده دار می شدم، از این فرمایش رهبری مشخص می شود که حوزه رسانه فرصتی عظیم و عجیب است، رسانه های انقلابی نکات فطرت پسند و قرآن عظیم در اختیار دارند و دین نیز تأکید دارد که به اهل عالم به عنوان انسان های شایسته و سفارش شده خدا نگریسته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای تربیت نیروی رسانه ای توانمند در استان قزوین

تلاش برای تربیت نیروی رسانه ای توانمند در استان قزوین