مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 21:172022-05-17سياسي

فرماندار پیشوا: با نانوایان متخلف برخورد می کنیم


فرماندار پیشوا در نشست هم اندیشی با نانوایان گفت: نانوایان مومن و معتقد در برهه های مختلف، همواره حامی نظام و دولت بوده اند و ما نیز قطعا از آن ها حمایت و تقدیر می کنیم ولی با متخلفان و کسانی که منفعت شخصی را بر سفره مردم ترجیح می دهند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، ابراهیم تاجیک نوری فرماندار شهرستان پیشوا در نشست هم اندیشی با نانوایان این شهرستان اظهار کرد: نان، قوت غالب مردم است و در فرهنگ ما و دین مبین اسلام جایگاه خاصی دارد و فعالان این عرصه از کشاورزی که گندم کشت می کند تا نانوایی که نان پخت می کنند، دارای حرمت و جایگاه ویژه ای هستند.

وی گفت: حاصل دسترنج صنف نانوایان مستقیم در سفره مردم قرار می گیرد و این موضوع شغل نانوایان را سخت تر و با اهمیت تر می کند.

فرماندار شهرستان پیشوا افزود: دولت در تلاش است با اجرای تدابیر و اصلاحات اقتصادی به گونه ای عمل کند که رانت و قاچاق به حداقل رسیده و به مردم و نانوایان فشار اقتصادی مضاعفی وارد نشود.

تاجیک نوری افزود: رسانه های خارجی با اخبار دروغین و القائات منفی سعی دارند کشور را به آشوب بکشانند و مردم را از آینده نا امید سازند ولی مردم باید مقابل این ترفندها و شبهه ها، هوشیار باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار پیشوا: با نانوایان متخلف برخورد می کنیم

فرماندار پیشوا: با نانوایان متخلف برخورد می کنیم