مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 21:172022-05-17سياسي

ایجاد 8 هزار طرح اشتغال زایی برای نیازمندان ایلامی


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان ایلام گفت: امسال در تلاشیم تا بیش از 8 هزار طرح اشتغال زایی و فرصت شغلی برای نیازمندان استان ایلام ایجاد کنیم.

- رضا طاهری مدیرکل کمیته امداد استان ایلام شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) در سال جدید رویکردهای جدیدی در حوزه اشتغال زایی خواهد داشت.

وی ادامه داد: اولین رویکرد کمیته امداد در سال جدید این است که اولویت برای راه اندازی طرح های اشتغال زایی با جوانان خواهد بود و در این خصوص به جوانان عزیز آموزش های مهارتی هم ارائه می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در ادامه گفت: این موضوع تنها مختص مددجویان بیکار مورد حمایت کمیته امداد نیست و جوانان بیکار 5 دهک پایین جامعه نیز در صورت استحقاق و دارا بودن شرایط لازم می توانند از این طرح های اشتغال زایی استفاده کنند و در اولویت خواهند بود.

مدیرکل کمیته امداد استان، کیفیت بخشی به طرح های اجرایی و تثبیت درآمد پایدار برای خانواده های مجری طرح را از طریق اجرای طرح های اشتغال با دوام و متناسب با بازار کار از دیگر رویکردهای جدید این نهاد در حوزه اشتغال برشمرد.

وی افزود: یکی دیگر از رویکردهای امسال ما در بحث اشغال زایی، کیفیت بخشی به طرح های اجرایی و تثبیت درآمد پایدار برای خانواده های مجری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 8 هزار طرح اشتغال زایی برای نیازمندان ایلامی

ایجاد 8 هزار طرح اشتغال زایی برای نیازمندان ایلامی