مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 20:472022-05-17سياسي

خبر جدید درباره متروی پرند و بررسی فوریت طرح ساماندهی اجاره املاک


عضو کمیسیون عمران مجلس از بررسی طرح دوفوریت طرح ساماندهی اجاره املاک در صحن علنی مجلس در روزهای آتی خبر داد و گفت: این طرح در سه حوزه دیده شده و برای ترک فعل هر کدام از این حوزه ها جریمه های سنگینی در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی عصر امروز در برنامه تهران 20 درباره وضعیت ساخت متروی پرند گفت: بنده در این باره پیگیری هایی کردم ولی موضوع این است که تقاضا و نیازها ها با صورت موشکی جلو می روند اما تصمیم گیری با سرعت فیل انجام می شود و تاکنون علیرغم پیگیری ها ساخت متروی پرند به اتمام نرسیده است.

وی ادامه داد: در رابطه با ساخت متروی پرند ده ها جلسه و نشست برگزار شده ولی بر اساس آخرین اطلاعات انشالله فردا صبح آخرین جلسه تحویل زمین مدنظر برای ساخت مترو یا پرداخت نقدی برای 500 میلیارد اول انجام می شود.

البته قرار بود این اتفاق پیش از این رخ دهد که متاسفانه انجام نشده است و اگر فردا هم این اتفاق رخ ندهد از طریق مجلس پیگیری خواهیم کرد.

شاکری ادامه داد: خبر خوب در این باره این است که کار ساخت ساز و ادامه خط در حال انجام است و امیدواریم مردم عزیز پرند سریعتر از این خط بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر جدید درباره متروی پرند و بررسی فوریت طرح ساماندهی اجاره املاک

خبر جدید درباره متروی پرند و بررسی فوریت طرح ساماندهی اجاره املاک