مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 20:372022-05-17اقتصادي

نقشه راه تهاتر کالایی ایران و کوبا امضا شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، هم زمان با برگزاری هجدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی فعالان ایران و جمهوری کوبا، علاوه بر توافق در زمینه توسعه همکاری های صنعتی، - هم زمان با برگزاری هجدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی فعالان ایران و جمهوری کوبا، نقشه راه تهاتر کالایی بین دو کشور امضا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، هم زمان با برگزاری هجدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی فعالان ایران و جمهوری کوبا، علاوه بر توافق در زمینه توسعه همکاری های صنعتی، معدنی و تجاری، نقشه راه تهاتر کالایی بین دو کشور امضا شد.

در این سند که به امضای محمدصادق مفتح، قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی و ریکاردو کابرسیاس، معاون نخست وزیر کوبا رسید، ظرفیت های موجود و نیاز بازار دو کشور در زمینه های مختلف کالایی مورد توجه قرار گرفته و شامل توافقات خوبی برای همکاری های بلندمدت و ارتقای سطح تبادلات تجاری است.

گفتنی است، در جریان امضای این سند که محمدرضا کریم زاده، مدیرکل دفتر اروپا و آمریکا و سید احمدرضا علایی طباطبایی، معاون رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران نیز حضور داشتند، بر پتانسیل های افزایش روابط تجاری دو کشور نیز تاکید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه راه تهاتر کالایی ایران و کوبا امضا شد

نقشه راه تهاتر کالایی ایران و کوبا امضا شد