مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 20:272022-05-17اقتصادي

افشاگری محیط زیست گیلان از نسخه سرطان زای بایجومی


مدیرکل محیط زیست گیلان با انتقاد شدید از اجرای طرح بایوجیمی در تالاب انزلی در دولت قبل گفت: برخی از مسؤولان پیشین اصرار بسیار زیادی در خصوص اجرای طرح بایجومی در تالاب انزلی علیرغم سرطان زا بودن ماده مورد استفاده داشتند.

- رضا زمانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه تالاب انزلی یکی از اکوسیستم های مهم و ظرفیت مهم گردشگری در کشور است اظهار کرد: در سال 97 و در دولت پیشین تلاش مجدانه ای به بهانه  احیای تالاب انزلی و با اجرای طرح بایوجمی صورت پذیرفت ولی طرح بایجومی منجر شد تا یکی از نامطلوب ترین  اتفاقات زیست محیطی در تالاب انزلی رخ دهد.

  وی با انتقاد از اصرار بریخ از مسؤولان دولت پیشین به اجرای طرح بایجومی در تالاب انزلی گفت: دولت پیشین اصرار بسیار زیادی در خصوص اجرای طرح بایجومی در تالاب انزلی علیرغم سرطان زا بودن ماده مورد استفاده داشته است و اگر تلاش های شبانه روزی دادستان وقت انزلی، فعالان محیطی زیست و رییس وقت اداره محیط زیست انزلی نبود، بلاهای زیادی در این تالاب رخ و اکوسیستم آن از بین می رفت.

  مدیر کل محیط زیست استان گیلان با تاکید بر سرطان زا بودن ماده استفاده شده در طرح بایجومی به منظور احیای تالاب انزلی بیان کرد: ماده استفاده شده در این طرح دی اکسید تیتانیوم بوده که بسیار خطرناک و سرطان زا است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری محیط زیست گیلان از نسخه سرطان زای بایجومی

افشاگری محیط زیست گیلان از نسخه سرطان زای بایجومی