مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 20:172022-05-17اجتماعي

موزه تاریخ طبیعی اردبیل مرجع علمی فعالان محیط زیست است


مدیرکل محیط زیست استان اردبیل گفت: انوع گونه های حیوانات تاکسیدرمی شده در موزه تاریخ طبیعی اردبیل نگهداری می شود که مرجع غنی علمی و پژوهشی برای فعالان زیست محیطی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن قاسم پور عصر سه شنبه در مراسم گرامیداشت روز موزه اظهار کرد: اردبیل زیستگاه حیات وحش منحصر به فردی بوده که تمامی نمونه های این گونه های جانوری در موزه تاریخ طبیعی اردبیل موجود است.

وی تصریح کرد: موزه تاریخ طبیعی از جمله مکان های فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، تحقیقاتی و نمایشگاهی است که می تواند علاوه بر معرفی هر چه بیشتر زیست بوم های مختلف، گونه های حیات وحش و پوشش گیاهی منطقه، ارزش حفظ و نگهداری تنوع زیستی را نیز به اقشار مختلف مردم جامعه یادآوری کند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: بازدید از موزه تاریخ طبیعی این استان روز چهارشنبه 28 اردیبهشت به مناسبت روز جهانی موزه رایگان است و علاقه مندان می توانند از ساعت 8 صبح تا 14 ظهر از این موزه که در حاشیه شرقی دریاچه شورابیل، جنب دانشگاه پیام نور قرار دارد، بازدید کنند.

قاسم پور افزود: موزه تاریخ طبیعی اردبیل با وجود گونه هایی از حیوانات پوست آرایی شده و تاکسیدرمی، سنگواره ها و سنگ های مختلف، مجموعه ای زیبا از طبیعت استان را در مقیاسی کوچک برای علاقه مندان به نمایش گذاشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه تاریخ طبیعی اردبیل مرجع علمی فعالان محیط زیست است

موزه تاریخ طبیعی اردبیل مرجع علمی فعالان محیط زیست است