مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 20:072022-05-17سياسي

650 مشاور در مراکز مشاوره نیروی انتظامی گلستان فعال هستند


معاون اجتماعی فرمانده انتظامی گلستان گفت: 650 مشاور در مراکز مشاوره نیروی انتظامی به صورت تمام وقت و پاره وقت فعالیت می کنند.

- ، علیرضا نصیری رضی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت روز روابط عمومی اظهار کرد: روابط عمومی و رسانه ها در کنار هم می توانند پل ارتباطی بین سازمان و مخاطبین باشند و این دو در کنار هم قرار بگیرند، احساس امنیت در جامعه را افزایش می دهند.

وی افزود: پلیس همیشه سعی کرده که پاسخگوی افکار اجتماعی باشد، اما در رویکرد جدیدی که معاونت اجتماعی دارد، در کنار پاسخگوی به دنبال این هستیم پلیس مطالبه گر باشیم.

نصیری رضی خاطرنشان کرد: علاوه بر نیروی انتظامی سازمان ها و دیگر نهادها نیز وظایف گسترده ای در حوزه امنیت دارند که هر یک اگر نقش خودشان را به خوبی ایفا کنند، شاهد افزایش احساس امنیت در جامعه خواهیم بود.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی گلستان گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده و همچنین همکاری خوب رسانه های استان اعتماد اجتماعی نسبت به پلیس افزایش یافته است.

نصیری رضی، پیشگیری از جرم، مشاوره و مددکاری، انتشار عملکرد پلیس و دیگر موارد را از وظایف معاونت اجتماعی مطرح کرد و خاطرنشان کرد: مهمترین رویکرد ما در پیشگیری از جرایم ارائه خدمات مشاوره ای و مددکاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

650 مشاور در مراکز مشاوره نیروی انتظامی گلستان فعال هستند

650 مشاور در مراکز مشاوره نیروی انتظامی گلستان فعال هستند