مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 19:522022-05-17اقتصادي

شعبه دوم اتاق اصناف اردبیل راه اندازی می شود


رییس اتاق اصناف مرکز اردبیل از راه اندازی شعبه دوم اتاق اصناف و سایت این مرکز در راستای افزایش خدمات و بررسی مسائل و مشکلات اصناف و بازاریان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، مسعود ناصری راد بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: راه اندازی شعبه دوم اتاق اصناف و سایت این مرکز در راستای افزایش خدمات و بررسی مسائل و مشکلات اصناف و بازاریان در دستور کار است.

وی به اینکه بیمه از ملزومات جامعه مدرن و یکی از دغدغه های اصناف است، افزود: تعهدات، شرایط پرداخت و امتیاز و خدماتی که از سوی بیمه ارائه می شود، اهمیت ویژه ای برای اصناف دارد و شرکت هایی که در این رابطه با اصناف همکاری می کنند نیز در اولویت قرار دارند.

رییس اتاق اصناف مرکز استان اردبیل تصریح کرد: پرهیز از روزمرگی و شخصیت سازی برای اصناف و تبدیل دیدگاه های منفی به مثبت، از اهداف پیش روی اتاق اصناف است و در این رابطه نیز برنامه ریزی هایی انجام و کارهایی به اجرا درآمده است تا اصناف را به امنیت و آرامش سوق دهد.

وی تشریح کرد: بیش از 25 هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب در اردبیل نشانگر ظرفیت و توان بالای این قشر و نقش مهم آنان در سطح جامعه است.

ناصری راد با اعلام اینکه خدماتی از جمله بیمه عمر و مزایای آن باید از سال ها پیش در میان اصناف نهادینه و اجرا می شد، گفت: اتاق ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعبه دوم اتاق اصناف اردبیل راه اندازی می شود

شعبه دوم اتاق اصناف اردبیل راه اندازی می شود