مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 19:522022-05-17ورزشي

استقلال و پرسپولیس از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تبرئه شدند


کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های لیگ برتر اعلام کرد و در این بین 2 باشگاه پرطرفدار پایتخت در پرونده هایی که مورد اتهام بودند، تبرئه شدند.

- کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های لیگ برتر اعلام کرد و در این بین 2 باشگاه پرطرفدار پایتخت در پرونده هایی که مورد اتهام بودند، تبرئه شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسایت فدراسیون فوتبال، درخصوص شکایت مطروحه توسط باشگاه نساجی مازندران علیه استقلال تهران مبنی بر استفاده از بازیکنان غیرمجاز رودی ژستد و گوین بامگا در مسابقه نهم اسفند 1400 از سری مسابقات لیگ برتر با این ادعا که بازیکنان موضوع شکایت به دلیل نداشتن پروانه کار و عدم تمدید ویزا و اقامت غیر مجاز محسوب می شوند با بررسی اسناد و مدارک موجود در پرونده استعلام های به عمل آمده از سازمان لیگ و دفاعیات ارائه شده توسط باشگاه استقلال دلیلی مبنی بر احراز غیر مجاز بودن بازیکنان موضوع شکایت تحصیل نشد لذا مستند به بند 1 ماده 95 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال حکم بر برائت باشگاه استقلال و بازیکنان موضوع شکایت صادر می شود حکم صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف خواهد بود.

*پیرو گزارش مقام رسمی بابت تخلف باشگاه ورزشی سپاهان اصفهان مبنی بر استفاده از تجهیزات کمک داور ویدیویی var مورخ 15 اسفند 1400 که به صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال و پرسپولیس از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تبرئه شدند

استقلال و پرسپولیس از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تبرئه شدند