مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 19:422022-05-17سياسي

نبیه بری: درباره منابع لبنان، هیچ عقب نشینی و چانه زنی وجود نخواهد داشت


رییس پارلمان لبنان پس از اعلام نتایج انتخابات این کشور گفت که منابع لبنان، حاکمیتی هستند و درباره آن هیچ عقب نشینی و چانه زنی وجود نخواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، انتخابات پارلمانی لبنان یکشنبه هفته جاری (25 اردیبهشت) در سراسر این کشور برگزار شد و طی آن 718 نفر در قالب 103 لیست یا فهرست برای کسب 128 کرسی پارلمان در 15 حوزه انتخاباتی با یکدیگر رقابت کردند.

نبیه بری رییس پارلمان لبنان پس از اعلام نتایج این انتخابات، از شهروندان لبنانی که در انتخابات مشارکت داشتند، تشکر و قدردانی کرد و به آنان اطمینان داد که با این انتخابات، قدرت به لبنان بازخواهد گشت.

شبکه خبری المیادین به نقل از بری گزارش داد، لبنان قدیمی ترین دموکراسی در تاریخ است، ولی متأسفانه برخی در داخل، از عقده عدم بلوغ ملی رنج می برند.

وی با بیان اینکه روز اعلام نتایج، باید روز ملی برای لبنان باشد که مردم این کشور، گفتمان تنفر را کنار بگذارند، خاطر نشان کرد، باید قانونی خارج از قد و بند فرقه ای تصویب شده و سن مشارکت در انتخابات نیز به 18 سال تغییر کند.

رییس پارلمان لبنان همچنین به نیابت از ائتلاف جنبش امل و حزب الله گفت که مرزها و منابع لبنان، حاکمیتی هستند و درباره آن هیچ عقب نشینی و چانه زنی وجود نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبیه بری: درباره منابع لبنان، هیچ عقب نشینی و چانه زنی وجود نخواهد داشت

نبیه بری: درباره منابع لبنان، هیچ عقب نشینی و چانه زنی وجود نخواهد داشت