مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 19:322022-05-17سياسي

لزوم راه اندازی و استقرار نمایندگی اداره کار در مارگون


مدیرکل کار و تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد به لزوم راه اندازی و استقرار نمایندگی اداره کار در مارگون اشاره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج در راستای رفع مشکلات و موانع و شناسایی ظرفیت های شهرستان مارگون جلسه ای با حضور مدیرکل کار و فرماندار این شهرستان برگزار شد.

در این نشست حمیدرضا واعظی زاده ضمن آمادگی کامل در رابطه با حل مسائل و مشکلات شهرستان گفت: ملاک اصلی مأموریت ما کمک به ساماندهی و سامان بخشی به بخش های مختلف و با ظرفیت شهرستان است.

وی شهرستان مارگون را دارای گونه های مختلف گیاهی دانست و واگذاری بخشی از کارها را به شوراها و دهیاری های شهرستان لازم دانست این مسئول وجود روان آبهای فراوان را دیگر مزیت شهرستان دانست که نوع نگاه فرماندار در خصوص توسعه شهرستان بسیار و مؤثر است.

  واعظی زاده در رابطه با استقرار نمایندگی اداره کار به جهت وجود کارخانه سیمان مارگون و همچنین مسائل محیطی و ایمنی در کارگاه های این شهرستان را الزامی دانست.

وی استفاده از سه بخش کشاورزی، صنعت، خدمات، گردشگری و همچنین گیاهان دارویی را با توجه به اقلیم خاص شهرستان بسیار مفید دانست.

  در ادامه فرماندار مارگون ضمن نوپا خواندن شهرستان و لزوم نگاه ویژه و علمی به این شهرستان گفت: بر اساس طرح آمایش سرزمین، شهرستان مارگون دارای فرصتهای زیادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم راه اندازی و استقرار نمایندگی اداره کار در مارگون

لزوم راه اندازی و استقرار نمایندگی اداره کار در مارگون