مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 19:272022-05-17سياسي

جهان بیش از همیشه به اطلاع رسانی صادقانه و صیانت از افکار عمومی نیاز دارد


رییس جمهور با تبریک روز جهانی روابط عمومی به همه فعالان دغدغه مند این عرصه، اظهار داشت: روابط عمومی ها و اصحاب ارتباطات، مشعل داران توسعه آگاهی و جهاد تبیین در جامعه هستند و از جایگاهی مهم در تحقق اقناع عمومی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رییسی بعد از ظهر امروز سه شنبه در جلسه شورای عالی فضای مجازی با اشاره به فرارسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی گفت: جهان امروز بیش از همیشه به گردش آزاد اطلاعات، اطلاع رسانی صادقانه و صیانت فعالانه از افکار عمومی نیازمند است.

رییس جمهور افزود: در روزگار تکثر فزاینده پیام های رسانه ای، پی ریزی ارتباط سالم و موثر با مردم و نخبگان دشوارتر از همیشه است و تحقق این مهم جز با بکارگیری روش ها و راهبردهای عالمانه در حوزه روابط عمومی امکان پذیر نیست.

رییسی با تبریک روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات به همه فعالان دغدغه مند این عرصه، اظهار داشت: روابط عمومی ها و اصحاب ارتباطات، مشعل داران توسعه آگاهی و جهاد تبیین در جامعه به شمار می روند و به همین مناسبت، از جایگاهی مهم در تحقق اقناع عمومی که پیش شرط توفیق نظام حکمرانی در همه عرصه ها است، برخوردارند.

رییس جمهور با بیان اینکه ارتباط مستمر با مردم خصوصاً در دولتی که داعیه عدالت محوری و مردمی بودن دارد، از اهمیتی بنیادین برخور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهان بیش از همیشه به اطلاع رسانی صادقانه و صیانت از افکار عمومی نیاز دارد

جهان بیش از همیشه به اطلاع رسانی صادقانه و صیانت از افکار عمومی نیاز دارد