مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 19:222022-05-17سياسي

کارنامه درخشان کارگروه نحوه مشارکت مردم صلح در پرونده های قتل


کارگروه «نحوه مشارکت مردم برای پیگیری صلح در پرونده های قتل» به صورت ماهانه در سیستان و بلوچستان برگزار و اقدامات لازم برای صلح و سازش و اخذ رضایت از اولیای دم توسط افراد متخصص دراین زمینه پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، شیوه نامه جدید اخذ رضایت در پرونده های قتل توسط ریاست قوه قضاییه در ابتدای سال 1401، برای پیگیری صلح در پرونده های قتل تدوین و بر این اساس، کارگروه های استانی و شهرستانی پیگیری صلح و سازش در این پرونده ها تشکیل شده است.

کارگروه های استانی اخذ رضایت در پرونده های قتل توسط معاونت توسعه حل اختلاف قوه قضاییه ساماندهی شده و تمامی مراحل اخذ رضایت در این پرونده ها باید با نظارت کارگروه استانی پیگیری صلح انجام شود.

کارگروه های پیگیری صلح و سازش در پرونده های قتل در دو بخش استانی و شهرستانی متشکل از مسئولین حوزه های قضایی، رؤسای زندان ها، رییس ستاد دیه و صلح یاران واجد شرایطی است که از میان روحانیون، ائمه جماعات، بزرگان طوایف، معتمدین و ریش سفیدان محلی برگزیده شده اند و با تشکیل دو جلسه از ابتدای امسال تا کنون نتایج خوبی در استان به همراه داشته است.

تشکیل کارگروهی برای نجات زندانیان محکوم به قصاص رییس کارگروه پیگیری صلح و سازش در پرونده های قتل سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارنامه درخشان کارگروه نحوه مشارکت مردم صلح در پرونده های قتل

کارنامه درخشان کارگروه نحوه مشارکت مردم صلح در پرونده های قتل