مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 19:072022-05-17سياسي

استفاده از ظرفیت هنر برای زنده نگه دوران دفاع مقدس


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: باید در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بویژه در میان نسل جوان و نوجوان کشور و برای زنده نگه داشتن یاد و خاطرات دوران دفاع مقدس از ابزار هنر استفاده کرد و از ظرفیت های انجمن ها و گروه های فرهنگی و هنری بهره گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان؛ ابوالفضل رفیعی در نخستین جلسه شورای ایثارگران استان با بیان اینکه جامعه امروز نیازمند تولید محتواهای خوب و متفاوت برای استفاده همه اقشار جامعه است، اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطرات دوران دفاع مقدس و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بویژه در میان نسل جوان و نوجوان کشور باید از ابزار هنر استفاده کرد و از ظرفیت های انجمن ها و گروه های فرهنگی و هنری بهره گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان رفتن به سراغ یادگاران باقیمانده از دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی را یک مطالبه جدی دانست و افزود: این اقدام هم به نوعی تکریم این افراد و خانواده های آنان است و هم به تولید آثار و محتواهای فاخر و ارزنده منجر خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه باید در حفظ آثار باقیمانده از ایثارگران و دوران دفاع مقدس کوشا باشیم تا یاد و خاطره آن دوران همواره در جامعه زنده بماند، تصریح کرد: باید وقایع دوران دفاع مقدس و فرهنگ ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت هنر برای زنده نگه دوران دفاع مقدس

استفاده از ظرفیت هنر برای زنده نگه دوران دفاع مقدس