مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 19:022022-05-17بين الملل

مشاور ترامپ: بعد از 41 سال مطالعه فهمیدم ایران مقابل آمریکا پیروز شده است


یکی از تندترین و ضدایرانی ترین مشاوران رییس جمهور پیشین آمریکا در مقاله ای اعتراف کرده که بعد از 41 سال مطالعه به این نتیجه رسیده که ایران در برابر آمریکا برنده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ولید فارِس ، تحلیلگر آمریکایی لبنانی تبار که برای مدتی در دولت دونالد ترامپ به عنوان یکی از مشاوران سیاست خارجی او فعالیت می کرد در مقاله ای تصریح کرده بعد از سال ها مطالعه حکومت جمهوری اسلامی ایران، از آغاز تا کنون، به این نتیجه رسیده که تهران در برابر آمریکا به پیروزی رسیده است.

ولید فارس که یکی از ضدایرانی ترین تحلیلگران حال حاضر آمریکا است در مقاله ای روز دوشنبه (16 مه/ 26 اردیبهشت) در رسانه دست راستی نیوزمکس می نویسد: بعد از مطالعه بر روی رژیم ایران از آغاز آن تا کنون، بر روی انقلاب [امام] خمینی در سال 1979، بر روی اتحاد ایران با [بشار] اسد، بر روی بحران گروگان گیری دهه 1980، بر روی جنگ نیابتی ایران با اسراییل، بر روی گسترش پروژه هسته ای ایران و بر روی کنترل چهار کشور عربی توسط شبه نظامیان طی دهه گذشته جمع بندی من در مقطع کنونی این است که حاکمان تهران-دست کم تا اینجا- پیروز شده اند.

این استاد دانشگاه دفاع ملی واشنگتن در ادامه با برشمردن سوابق تحقیقاتی اش بر روی ایران تصریح کرده است: من از هنگام انتشار اولین کتابم در بیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور ترامپ: بعد از 41 سال مطالعه فهمیدم ایران مقابل آمریکا پیروز شده است

مشاور ترامپ: بعد از 41 سال مطالعه فهمیدم ایران مقابل آمریکا پیروز شده است