مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 18:572022-05-17بين الملل

موفقیت ایران درساخت انواع پهپاد و تبادل دانش با کشور های دوست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یک اندیشکده آمریکایی در مطلبی به توسعه روابط نظامی ایران و چین و سفر مقامات نظامی چین به تهران پرداخت و نوشت، - اندیشکده آمریکایی در مطلبی به موفقیت ایران در ساخت انواع پهپاد و تبادل دانش در این حوزه با کشور های دوست پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یک اندیشکده آمریکایی در مطلبی به توسعه روابط نظامی ایران و چین و سفر مقامات نظامی چین به تهران پرداخت و نوشت، ایران با توجه به رشد ساخت پهپاد های بومی نیازی به خرید پهپاد از چین ندارد، اما در عین حال دو کشورمی توانند برای ارتقا پهپاد های خود به تبادل دانش بپردازند.

اندیشکده میدل ایست در مطلبی به قلم توویا گرینگ که روز دوشنبه منتشر شد نوشت، نمایندگان چین در سفر اخیر به تهران با مقامات ارشد ایران از جمله آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور، محمد باقری رییس ستاد کل نیرو های مسلح و محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع ایران دیدار کردند.

این دیدار در حالی صورت گرفت که چین بر تعهد خود به صلح و امنیت در خاورمیانه و خلیج فارس تاکید کرده در عین حال، ایالات متحده را به دلیل تحریم یکجانبه ایران مورد انتقاد قرار داده است.

تامین کنندگان تسلیحات چینی که نسبت به تحریم ها محتاط هستند، به دلیل تحریم تسلیحاتی سازمان ملل که تا اکتبر 2020 برقرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت ایران درساخت انواع پهپاد و تبادل دانش با کشور های دوست

موفقیت ایران درساخت انواع پهپاد و تبادل دانش با کشور های دوست