مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 17:372022-05-17فناوري

پنجره ملی خدمات هوشمند دولت آغاز بکار کرد


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام رونمایی و آغاز «پنجره ملی خدمات هوشمند دولت» با حضور تعدادی از دستگاه ها به صورت آزمایشی، گفت: این سامانه تا شهریور ماه امسال تکمیل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، به نقل از ایرنا ، عیسی زارع پور در مراسم افتتاح پروژه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در روز جهانی ارتباطات و در آیین افتتاح پروژه های مخابراتی، اظهار کرد: زندگی مردم امروز با فناوری گره خورده و فیبرهای نوری به بزگراره های جدید کشور بدل شده اند.

دنیا به سمت کاربردی سازی و بهره گیری حداکثری از فناوری اطلاعات برای تسهیل زندگی مردم حرکت کرده و این تبدیل به یک رویه شده است.

وی تاکید کرد: شعارهای اتحادیه جهانی مخابرات اکنون از مسائل کلی مانند استفاده از فناوری اطلاعات در مسائلی مانند محیط زیست و فرهنگ فاصله گرفته و به سمت استفاده از فناوری در راستای تسهیل زندگی سالمندان ورود رفته است.

به دنبال استفاده از فناوری اطلاعات برای تسهیل زندگی مردم هستیم وزیر ارتباطات تصریح کرد: ما در دولت سیزدهم به دنبال این هستیم که از ارتباطات و فناوری اطلاعات برای تسهیل زندگی مردم و حکمرانی مبتنی بر داده استفاده کنیم.

به واسطه حکمرانی مبتنی بر داده، تصمیمات مسئولان کشور دیگر بر اساس حدس و گمان و نظرسنجی نیست و آن ها صرفاً بر اساس داده ها تص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجره ملی خدمات هوشمند دولت آغاز بکار کرد

پنجره ملی خدمات هوشمند دولت آغاز بکار کرد