مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 15:572022-05-17اجتماعي

داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد از صحت موارد مندرج در کارت مطمئن شوند


رییس مرکز تحقیقات، ارزشیابی، اعتبارسنجی و تضمین کیفیت آموزش عالی تأکید کرد: داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد از صحت موارد درج شده در کارت ورود به جلسه این آزمون به خصوص معدل دوره کارشناسی اطمینان حاصل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان سنجش، عبدالکریم شادمهر رییس مرکز تحقیقات، ارزشیابی، اعتبارسنجی و تضمین کیفیت آموزش عالی درباره تغییرات آزمون سراسری 1401 نیز گفت: کنکور سراسری امسال چند تغییر داشته که لازم است داوطلبان در برنامه ریزی خود مورد توجه قرار دهند که مهمترین تغییرات در تعداد دفترچه ها و پاسخنامه ها است به عنوان نمونه در آزمون امسال پاسخنامه دفترچه عمومی به همراه این دفترچه جمع آوری می شود در حالی که در سنوات گذشته یک پاسخنامه واحد برای تمامی سؤالات توزیع می شد.

وی گفت: آزمون سراسری در استان بوشهر در 11 شهر یعنی مراکز شهرستان های دهگانه و جزیره خارک برگزار می شود که بوشهر با 6 هزار 663 و دشتستان با 4 هزار و 436 نفر بیشترین تعداد داوطلب را در این آزمون دارند.

19 هزار و 832 داوطلب بوشهری امسال در آزمون سراسری شرکت می کنند که در این میان گروه آزمایشی علوم تجربی با 7 هزار و 80 داوطلب بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد از صحت موارد مندرج در کارت مطمئن شوند

داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد از صحت موارد مندرج در کارت مطمئن شوند