مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 15:522022-05-17اجتماعي

اعلام نحوه برگزاری آزمون برای دانش آموزان مازندران/ تابستان آموزش تعطیل نیست


معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران گفت: کلاس های درس دوره ابتدایی تا آخر اردیبهشت ادامه و جریان دارد و از ابتدای خردادماه تکمیل گزارش پیشرفت تحصیلی تا ششم ابتدایی شروع می شود.

-  قاسم مهدوی در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری درباره آخرین وضعیت پایان سال تحصیلی جاری اظهار کرد: کلاس درس دوره ابتدایی تا پایان اردیبهشت ماه دایر است و جریان دارد و از ابتدا تا 12 خردادماه معلمان و مدیران مدارس به ثبت پیشرفت تحصیلی دانش آموزان می پردازند.

وی گفت: در این زمینه برای پایه اول ابتدایی برای دو درس فارسی و ریاضی آزمون برگزار می شود و نتایج این آزمون در عملکرد مدرسه و سرنوشت دانش آموز نقشی نخواهد داشت.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: آنچه مهم است در جریان فرایند کار دانش آموز در طول سال تحصیلی اتفاق افتاد، ملاک عمل است،  چرا که مبنای کار ما کیفی، ارزشیابی و توصیفی است و لذا دانش آموز در طول سال تحصیلی انجام داده است ملاک ارتقای دانش آموز محسوب خواهد شد.

این مسؤول در ادامه اضافه کرد:  این آزمون پایانی از درس مورد نظر برای این است که ما بدانیم وضعیت ما در آموزش در چه موقعیتی  قرار دارد و آزمون سرنوشت ساز برای بچه ها محسوب نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نحوه برگزاری آزمون برای دانش آموزان مازندران/ تابستان آموزش تعطیل نیست

اعلام نحوه برگزاری آزمون برای دانش آموزان مازندران/ تابستان آموزش تعطیل نیست