مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 14:022022-05-17دانش

اولین تولید کننده نانو پولیش سرامیک کشور در پردیس فناوری و صنعتی دانشگاه یزد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استانهای خبرگزاری دانشجو، شرکت دانش بنیان نانوسنجش یاران محیط، مستقر در پردیس فناوری و صنعتی دانشگاه یزد با تولید بالغ بر 15 محصول مرتبط با حوزه نانو توانسته است به عنوان اولین تولید کننده نانو پولیش سرامیک در کشور این محصول را با بالاترین .

- شرکت دانش بنیان مستقر در پردیس فناوری و صنعتی دانشگاه یزد توانسته است به عنوان اولین تولید کننده نانو پولیش سرامیک در کشور این محصول را با بالاترین کیفیت روانه بازار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استانهای خبرگزاری دانشجو، شرکت دانش بنیان نانوسنجش یاران محیط، مستقر در پردیس فناوری و صنعتی دانشگاه یزد با تولید بالغ بر 15 محصول مرتبط با حوزه نانو توانسته است به عنوان اولین تولید کننده نانو پولیش سرامیک در کشور این محصول را با بالاترین کیفیت روانه بازار کند.

فاطمه استواری مدیرتحقیق و توسعه (R&D) شرکت نانوسنجش یاران مستقر در پردیس فناوری و صنعتی این دانشگاه، بیان داشت: این شرکت از سال 97 تا به امروز توانسته است با پشت سر گذراندن مشکلاتی از قبیل چالش های اقتصادی، تحریم، نبود دستگاه ها، تجهیزات و امکانات کافی سیر رو به رشدی را در رسیدن به جایگاه امروزی خود بگذراند و بالغ بر 15 محصول مرتبط با حوزه نانو را تولید و روانه بازار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین تولید کننده نانو پولیش سرامیک کشور در پردیس فناوری و صنعتی دانشگاه یزد

اولین تولید کننده نانو پولیش سرامیک کشور در پردیس فناوری و صنعتی دانشگاه یزد