مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 13:572022-05-17فناوري

معاون وزیر ارتباطات: امید به زندگی در کشور افزایش پیدا کرده است


معاون وزیر ارتباطات با اشاره به شعار سال اتحادیه جهانی مخابرات مبنی بر فناوری در خدمت سالمندان، گفت: با توجه به افزایش امید به زندگی در کشور و بازار بکر خدمات سالمندی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سرویس علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، وحید یزدانیان رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم روز جهانی ارتباطات اظهار داشت: در این پژوهشگاه قصد داریم که تلاش همه فعالان بخش ict و دانش بنیان را زیر یک چتر جمع کنیم تا رشد عالی در این صنعت رخ دهد که این موضوع مورد تأکید وزیر ارتباطات و رییس جمهور هم است.

وی گفت: با توجه به اینکه شعار امسال اتحادیه جهانی مخابرات فناوری اطلاعات در خدمت سالمندان است در بخشی از برنامه امروز پنلی با همین عنوان داشتیم که در بخشی از آن سخنرانی بین المللی درباره آینده اینترنت اشیاء صحبت کردند.

وی گفت: امیدواریم با اقداماتی که برای تجمیع توان دانشگاهیان و مؤسسات تحقیقاتی برای رشد صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام می شود مردم کشور از دستاوردهای آن بهره مند شوند.

وی گفت: همچنین پژوهشگاه درباره تحقق شعار وزارت ارتباطات که طعم شیرین فناوری است برنامه هایی را در دستور کار دارد.

همچنین در این برنامه محمد خوانساری معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران اظهار داشت: برای تحقق شعار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر ارتباطات: امید به زندگی در کشور افزایش پیدا کرده است

معاون وزیر ارتباطات: امید به زندگی در کشور افزایش پیدا کرده است