مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 13:022022-05-17سياسي

ایران در آستانه بحران سالمندی/ برنامه ریزی برای داشتن خانواده های 4 فرزندی


ایران در آستانه سالمندی جمعیت قرار دارد و این یکی از بحران های جدی برای آینده کشور است.

- معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: ایران در آستانه سالمندی جمعیت قرار دارد و این یکی از بحران های جدی برای آینده کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو دغدغه و تاکید ایشان برای بالندگی و پویایی جمعیت، افزود: باید در این زمینه تلاش کنیم، و دولت در این زمینه، قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده را به دستگاه ها از جمله وزارت بهداشت ابلاغ کرده است.

لذا وزارت بهداشت نیز در این جهت وظیفه و تکلیف قانونی خود می داند که در این عرصه و با این استراتژی و راهبرد بتواند قدم جدیدی را بردارد.

به همین دلیل قرارگاهی به نام جوانی جمعیت و فرزندآوری با دستور وزیر بهداشت و همراهی معاونان و دست اندرکاران این حوزه تشکیل شد تا بتوانیم وظایف و دستورات خود را متحدانه انجام دهیم.

وی ادامه داد: امیدواریم با توجه به ظرفیت ها برای باروری سالم، فرزندان سالم و زندگی سالم بتوانیم افراد را به فرزندآوری تشویق کنیم و در این راستا بیشتر قدم برداریم.

در حال حاضر اهتمام خانواده ها باید در جهت فرزندآوری بیش از دو فرزند باشد و اگر به دنبال این هستیم که ایرانی پویا، بالنده و جوان داشته باشیم باید داشتن 3 یا 4 فرزند را در دستور کار خود قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در آستانه بحران سالمندی/ برنامه ریزی برای داشتن خانواده های 4 فرزندی

ایران در آستانه بحران سالمندی/ برنامه ریزی برای داشتن خانواده های 4 فرزندی