مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 12:572022-05-17دانش

تمامی دستورالعمل ها آموزشی تا پایان شهریورماه قابلیت اجرایی خواهد داشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگاراستان های خبرگزاری دانشجو، رحمت عباس نژاد، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه در وبینار بررسی از سرگیری آموزش حضوری و معرفی سیاست های تحولی وزارت علوم در حوزه معاونت آموزشی گفت: - معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مازندران گفت: تمام دستورالعمل ها آموزشی تا پایان شهریورماه قابلیت اجرایی خواهند داشت و از مهر 1401، آیین نامه های پیش از همه گیری، ساری و جاری خواهند بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگاراستان های خبرگزاری دانشجو، رحمت عباس نژاد، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه در وبینار بررسی از سرگیری آموزش حضوری و معرفی سیاست های تحولی وزارت علوم در حوزه معاونت آموزشی گفت: دانشگاه مازندران از مراکز آموزش عالی برتر و موفق کشور در از سرگیری آموزش حضوری بوده است.

بر اساس این گزارش، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیان کرد: باید آموزش مجازی را به عنوان یک دست آورد حفظ و از تجارب بدست آمده و قابلیت های ایجادشده به وسیله این نوع آموزش در شرایط مورد نیاز استفاده کرد.

عباس نژاد برگزاری این نوع نشست ها را فرصت بسیار مناسبی برای ارایه دیدگاه های آسیب شناسانه و تجارب دانشگاه های مختلف کشور در دوران کرونا برشمرد و تصریح کرد: مطابق بررسی های انجام شده، کاهش انگیزه جامعه دانشگاهی به آموزش حضوری، کاهش کیفیت یادگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی دستورالعمل ها آموزشی تا پایان شهریورماه قابلیت اجرایی خواهد داشت

تمامی دستورالعمل ها آموزشی تا پایان شهریورماه قابلیت اجرایی خواهد داشت