مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 12:522022-05-17سياسي

تولیت آستان قدس رضوی در گذشت آیت الله فاطمی نیا را تسلیت گفت


تولیت آستان قدس رضوی در پیامی، درگذشت استاد برجسته اخلاق و خطیب فاضل آیت الله فاطمی نیا را تسلیت گفت.

- به گزارش، حجت الاسلام احمد مروی در پیامی درگذشت استاد برجسته اخلاق و خطیب فاضل حجت الاسلام والمسلمین فاطمی نیا را تسلیت گفت.

تولیت آستان قدس رضوی در این پیام اظهار کرد: ارتحال استاد برجسته اخلاق و عرفان و خطیب فاضل حضرت حجت الاسلام فاطمی نیا رضوان الله علیه، موجب تأثر شد.

این عالم ربانی و متواضع عمر با برکت خویش را صرف تبلیغ اسلام و ترویج تعالیم نورانی اهل بیت علیهم السلام در سنگر وعظ و خطابه کرد و به طور قطع ولایتمداری، گفتار نیک و سلوک علمی و اخلاقی ایشان در هدایت مردم به سوی ارزش های الهی، توشه گرانسنگ در محضر الهی و یاد و خاطره آن مرد بزرگ را در صفحه روزگار ماندگار خواهد کرد.

وی ادامه داد: خدمت در بارگاه منور رضوی نیز یکی از افتخارات بزرگ این عالم وارسته و خطیب توانا بود که برگ زرین دیگری در کارنامه ایشان و ذخیره ارزشمندی برای آخرت خواهد بود.

حجت الاسلام مروی گفت: ضمن عرض تسلیت به محضر حضرت ولی عصر ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب اسلامی، دوستان و ارادتمندان به ویژه خاندان گرامی ایشان، در جوار مضجع منوّر و شریف حضرت ثامن الحجج علیه آلاف التحیّه والثناء برای آن خادم با اخلاص اهل بیت (ع) از درگاه ایزد منّان علو درجه و رض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیت آستان قدس رضوی در گذشت آیت الله فاطمی نیا را تسلیت گفت

تولیت آستان قدس رضوی در گذشت آیت الله فاطمی نیا را تسلیت گفت