مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 12:072022-05-17اقتصادي

203 تن کالای اساسی کشف شده به زودی روانه بازار می شود


قائم مقام سازمان اموال تملیکی با بیان اینکه 203 تن کالای اساسی کشف شده به زودی روانه بازار می شود ، گفت: مایحتاج و اقلام ضروری مردم را هر چه سریع تر و با قید فوریت تعیین تکلیف و روانه بازار می کنیم.

- صاحب حجتی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به اصلاح نظام یارانه های برخی اقلام و کالاهای اساسی و ضروری مردم، اظهار داشت: سازمان اموال تملیکی مسئولیت جمع آوری، نگهداری و فروش اموال قاچاق، متروکه، ضبطی و قضایی را بر عهده دارد و در این راستا تلاش می کند کالاهای اساسی و مورد نیاز سفره مردم را در اختیار متولیان تنظیم بازار قرار دهد.

سخنگوی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه قاچاقچیان و سودجویان در صدد بر هم زدن آرامش و معیشت مردم هستند، تصریح کرد: بر اساس گزارش های واصله در چهار استان کرمانشاه، لرستان، اصفهان و فارس بالغ بر 35 تن روغن خوراکی و 168 تن برنج قاچاق کشف و برای تعیین تکلیف در اختیار این سازمان قرار گرفته است.

قائم مقام سازمان اموال تملیکی با بیان اینکه 203 تن کالای اساسی کشف شده به زودی روانه بازار می شود ، تاکید کرد: وظیفه خود می دانیم مایحتاج و اقلام ضروری مردم را هر چه سریع تر و با قید فوریت تعیین تکلیف و روانه بازار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

203 تن کالای اساسی کشف شده به زودی روانه بازار می شود

203 تن کالای اساسی کشف شده به زودی روانه بازار می شود