مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 12:072022-05-17سياسي

مراسم سی اُمین سال برقراری روابط دیپلماتیک تهران-بیشکک + تصاویر


مراسمی به مناسبت سی اُمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک قرقیزستان و ایران در تهران با حضور نمایندگان دو کشور برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک، سفارت قرقیزستان در جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سی امین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک بین دو کشور، در محل موسسه فرهنگی سازمان همکاری های اقتصادی (اکو) در تهران، مراسمی را برگزار کرد.

این مراسم با حضور نمایندگان دولت، مجلس، وزارت امور خارجه، وزارتخانه ها و ادارات کشور و هیأت دیپلماتیک و سازمان های بین المللی معتبر در ایران برگزار شد.

در این مراسم توردکن سیدیکوف ، سفیر قرقیزستان در ایران، محمدحسن شیخ الاسلامی ، معاون وزیر امور خارجه و رییس مؤسسه مطالعات سیاسی بین المللی وزارت امور خارجه و خسرو ناظری دبیرکل سازمان همکاری های اقتصادی سخنرانی کردند.

در حاشیه این رویداد، نمایشگاهی از نقاشی های هنرمندان قرقیزستانی، کتاب ها و آثار نویسنده ملی چنگیز آیتماتوف را که به فارسی ترجمه و منتشر شده و محصولات هنرهای کاربردی و صنایع دستی قرقیزستان، لباس های ملی و همچنین غذاهای سنتی و شیرینی های ملی قرقیزستان به نمایش گذاشته شد.

همچنین فیلم های مستندی درباره تاریخ و فرهنگ مردم قرقیزستان، سنت های عامیانه و همچنین فرصت های سرمایه گذاری و گردشگری در قرقیزستان برای مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم سی اُمین سال برقراری روابط دیپلماتیک تهران-بیشکک + تصاویر

مراسم سی اُمین سال برقراری روابط دیپلماتیک تهران-بیشکک + تصاویر