مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 12:072022-05-17سياسي

41 درصد جمعیت شهر قم زیر پوشش شبکه فاضلاب است


41 درصد جمعیت شهر قم زیر پوشش شبکه فاضلاب است که امیدواریم با کمک مسئولان و نمایندگان مجلس بتوانیم ظرفیت های لازم را برای توسعه این بخش ایجاد کنیم.

- ، مهندس حسن بختیاری در بازدید احمد امیرآبادی نماینده قم در خانه ملت از شرکت آب و فاضلاب استان یکی از نیازهای اساسی توسعه شهری را توجه به موضوع جمع آوری و تصفیه فاضلاب دانست و گفت: متأسفانه در این بخش با عقب ماندگی هایی مواجه هستیم و در این زمینه جزو رتبه های آخر شهرهای کشور قرار داریم.

وی متوسط کشوری پوشش جمعیتی بخش فاضلاب را 52 درصد اعلام و خاطرنشان کرد: این رقم در شهر قم 41 درصد است که امیدواریم با کمک مسئولان و نمایندگان مجلس بتوانیم ظرفیت های لازم را برای توسعه این بخش ایجاد کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه در مناطقی که بلندمرتبه سازی صورت گرفته دچار مشکل هستیم، اظهار داشت: در حال حاضر نیز تصفیه خانه های فاضلاب با تمام ظرفیت در مدار قرار دارند و اگر شبکه جدید ایجاد کنیم با چالش مواجه خواهیم شد.

معاونین شرکت آب و فاضلاب استان نیز در ادامه این جلسه به بیان برخی از چالش های پیش رو پرداختند.

کمبود آب در استان و وارد مدار کردن چاه های داخل شهر، هزینه های سنگین انتقال آب سد کوچری به روستاهای استان، مشکلات برخی از مناطق شهر به دلیل عدم اجرای شبکه فاضلاب و کمبو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

41 درصد جمعیت شهر قم زیر پوشش شبکه فاضلاب است

41 درصد جمعیت شهر قم زیر پوشش شبکه فاضلاب است