مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 11:522022-05-17سياسي

ورود دادستانی تهران به بازسازی بستر رودخانه کن در محدوده فرودگاه مهرآباد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد بیضی زاده با اشاره به دیدار خود با سرپرست شرکت فرودگاه ها و جمعی از اعضای هیئت مدیره و مدیران اجرایی فرودگاه مهرآباد، - سرپرست دادسرای ناحیه 30 تهران در دیدار باسرپرست شرکت فرودگاه ها و جمعی از مدیران فرودگاه مهرآباد بر تسریع در پاکسازی و بهسازی آن قسمت از بستر رودخانه کن که در محدوده فرودگاه مهرآباد واقع شده است، تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد بیضی زاده با اشاره به دیدار خود با سرپرست شرکت فرودگاه ها و جمعی از اعضای هیئت مدیره و مدیران اجرایی فرودگاه مهرآباد، بیان کرد: مذاکره در خصوص هماهنگی و همکاری فی مابین فرودگاه ها و دادستانی به منظور تسهیل و تسریع در اقدامات مرتبط از محور های مهم این نشست بود.

وی افزود: در این جلسه بر لزوم پاکسازی و بهسازی آن بخش از بستر رودخانه کن که در محدوده فرودگاه مهرآباد واقع شده است تأکید و همچنین مقرر شد فرودگاه مهرآباد نسبت به تسریع در بازسازی باند 29 چپ که در حال حاضر غیر فعال است، اقدام کند.

معاون دادستان تهران تصریح کرد: این دادسرا همچون گذشته در کنار دیگر ارگان های انتظامی و امنیتی با اتخاذ تدابیر در پیشگیری از وقوع جرم و ایجاد امنیت در تلاش است تا در کنار مسئولان فرودگاه به بهبود امور و ارائه خدمات بهینه در راستای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دادستانی تهران به بازسازی بستر رودخانه کن در محدوده فرودگاه مهرآباد

ورود دادستانی تهران به بازسازی بستر رودخانه کن در محدوده فرودگاه مهرآباد