مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 11:472022-05-17اقتصادي

کیهان: اشراف اطلاعات اقتصادی دولت کامل نیست/ 50 درصد اقتصاد کشور زیرزمینی است


پلیس به معنای واقعی، می بایست دسترسی به سامانه جامع انبارها داشته باشد و کالاها را کنترل و صحت سنجی کند، تا این لحظه پلیس دسترسی کامل و جامع به این سامانه را ندارد.

- پلیس به معنای واقعی، می بایست دسترسی به سامانه جامع انبارها داشته باشد و کالاها را کنترل و صحت سنجی کند، تا این لحظه پلیس دسترسی کامل و جامع به این سامانه را ندارد.

کیهان نوشت: بحث درباره دهک بندی اقتصادی جامعه و ملاک های آن، منحصر به مردم عادی نبوده و رسانه ها و مسئولین نیز در این خصوص مواضع زیادی داشته اند.

فارغ از محتوای این مباحث و ارزشیابی آنها، کلیت ماجرا یک گزاره را قطعی می کند؛ اشراف اطلاعات اقتصادی دولت کامل و صددرصدی نیست.

یک نشانه عدم اشراف اطلاعاتی این که برخی تا ماه قبل یارانه 45 هزار تومانی دریافت می کردند ولی در طرح جدید جزو دهک دهم شناسایی شده و یارانه کمک معیشتی به آنها تعلق نگرفته است.

چه این شناسایی درست باشد و چه غلط، تفاوتی در آن گزاره کلیدی ایجاد نمی کند.

خوشبختانه رییس جمهور محترم این نقیصه را با دستور پرداخت کمک معیشتی به تمامی آنها حل کرد و بررسی های لازم را به بعد موکول کرد تا حقی از کسی ضایع نشده باشد.

شواهد درباره نقص اشراف اطلاعات اقتصادی دولت به همین یک مورد ختم نمی شود و می توان مثال ها و موارد متعددی از آن را لیست کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیهان: اشراف اطلاعات اقتصادی دولت کامل نیست/ 50 درصد اقتصاد کشور زیرزمینی است

کیهان: اشراف اطلاعات اقتصادی دولت کامل نیست/ 50 درصد اقتصاد کشور زیرزمینی است