موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 11:422022-05-17بين الملل

آمریکا برای تامین شیرخشک دست به دامن اروپا شد


شرکت نستله اعلام کرد که برای کم کردن بحران شیر خشک برای نوزادان آمریکایی در حال ارسال این کالای غذایی از اروپا به آمریکا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، شرکت نستله اعلام کرد که با هدف کم کردن بحران شیرخشک در آمریکا در حال ارسال این ماده غذایی از هلند و سوییس به آمریکا است.

نستله در بیانیه خود آورده؛ برای آنکه این شیرخشک ها زودتر به آمریکا برسند، در حال ارسال آنها با هواپیما است.

چند روزی است که قفسه های شیرخشک در فروشگاه های آمریکا تقریبا خالی شده و والدین در این کشور با مشکل جدی در خرید این ماده غذایی برای نوزادان خود روبه رو هستند.

گفته می شود کارخانه های تولید شیرخشک در آمریکا تولید خود را افزایش داده اند اما همین مسأله هنوز نتوانسته کمبود این ماده غذایی را جبران کند.

در بسیاری ایالت های آمریکا موجودی شیرخشک در فروشگاه ها به نصف شرایط معمول کاهش پیدا کرده و برخی والدین می گویند برای تامین شیرخشک مجبور شدند به یک ایالت دیگر بروند.

اخیرا خانواده دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا از جمله پسر و همسرش نسبت به کمبود شیرخشک در این کشور و برنامه کنگره برای ارسال 40 میلیارد دلار کمک به اوکراین انتقاد کرده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا برای تامین شیرخشک دست به دامن اروپا شد

آمریکا برای تامین شیرخشک دست به دامن اروپا شد