مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 11:372022-05-17اقتصادي

کمک 20 میلیاردی جمعیت هلال احمر به نیازمندان خراسان جنوبی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: طی سال گذشته حدود 20 میلیارد تومان اعتبار برای کمک به نیازمندان استان هزینه شده است.

- ، محمدرضا رضایی در برنامه زنده شب های زعفرانی سیمای خراسان جنوبی اظهار داشت: جمعیت هلال احمر یک نهاد عمومی غیر دولتی است که علاوه بر دستگاه اجرایی عضوی از صلیب سرخ است و بایستی تمامی مقرراتی را که با اصول قانون اساسی مغایرت ندارد را رعایت کند.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر 98 سال در استان خراسان جنوبی قدمت دارد، افزود: این جمعیت در پنج معاونت تخصصی آموزش، امداد و نجات، جوانان، داوطلبان و درمان و توانبخشی فعالیت می کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در حال حاضر 200 خانه هلال در سطح استان فعالیت دارند، گفت: تمامی خدمات آموزش های عمومی در این خانه ها به صورت صد در صد رایگان ارائه می شود.

وی با بیان اینکه 90 درصد تیم های مختلف امداد و نجات اعم از کوهستان، آوار، اسکان، کویر و… از سوی مردم و به صورت داوطلبانه فعالیت می کنند، عنوان کرد: در حال حاضر 25 پایگاه امداد جاده ای، یک تیم واکنش سریع و یک پایگاه امداد هوایی با دو خلبان زبده و مهندس پرواز در مرکز استان وجود دارد.

رضایی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر بستری برای تمرین و حضور جوانان برای حضور در سایر فعالیت های اجتماعی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 20 میلیاردی جمعیت هلال احمر به نیازمندان خراسان جنوبی

کمک 20 میلیاردی جمعیت هلال احمر به نیازمندان خراسان جنوبی