مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 11:322022-05-17سياسي

سردار مسلمی: کشف انبار احتکار 3 هزار و 500 تنی روغن در بهشهر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سربازان گمنام امام زمان(عج) در سپاه کربلا به فضل الهی و  اشراف اطلاعاتی و رصد دقیق توانستند 3 هزار و 500 تن روغن خام خوراکی احتکار شده را در یک انبار بزرگ در بهشهر کشف کنند.

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا با اعلام این خبر، گفت: با هماهنگی های صورت گرفته، برای متخلفان با تایید تعزیرات استان پرونده سازی شده و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

  وی با بیان اینکه قریب به یک سال این شرکت، روغن خام مصرفی قریب به 2 ماه جمعیت کل استان مازندران را در انبار خود احتکار کرد،  افزود:  بعد از پلمب انبار،  روغن های احتکار شده تحویل اداره کل صمت استان شد تا بر اساس نیاز بازار و بر اساس نظر ستاد تنظیم بازار در بازار توزیع شود.

    فرمانده سپاه کربلا تصریح کرد: در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی و تسهیل اجرای برنامه های اقتصادی دولت، سپاه کربلا موفق به کشف این انبار بزرگ احتکاری شد.

این مسؤول با اشاره به اینکه،عده ای سودجو نان خود را در برهم زدن امنیت روانی مردم و اختلال در  بازار  می بینند،اضافه کرد: با توجه به  تاکیدات رهبر معظم انقلاب که کارهای اقتصادی دولت مهم است و همه کمک کنند تا برنامه های اقتصادی به نتیجه برسد،  سپاه هم باتمام قوا به کمک دولت آمده تا دست تعرض عده ای سودجو و محتکران را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار مسلمی: کشف انبار احتکار 3 هزار و 500 تنی روغن در بهشهر

سردار مسلمی: کشف انبار احتکار 3 هزار و 500 تنی روغن در بهشهر