مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 11:272022-05-17سياسي

برپایی بزرگترین نمایشگاه فروش محصولات بانوان کارآفرین کشور


نخستین و بزرگترین نمایشگاه فروش محصولات بانوان کارآفرین از سراسر ایران با عنوان شهربانو از تاریخ 26 الی 30 اردیبهشت ماه در محل نمایشگاه بین المللی شهر مشهد برگزار می شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاه و آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس، نخستین و بزرگترین نمایشگاه فروش محصولات بانوان کارآفرین از سراسر ایران با عنوان شهربانو از تاریخ 26 الی 30 اردیبهشت ماه همزمان با نمایشگاه گل و گیاه، از ساعت 16 الی 22 در محل نمایشگاه بین المللی شهر مشهد برگزار می شود.

در سالی که مقام معظم رهبری آن را به نام تولید، دانش بنیان؛ اشتغال آفرین نامگذاری  فرموده اند، مرکز نوآوری اجتماعی ایران بان نو بنا دارد با همکاری نهادها و ارگان های متولی امر کسب و کار، نمایشگاههای ملی فروش محصولات بانوان کارآفرین را در مراکز استان ها برگزار کند.

در نمایشگاه مشهد از میان 12 هزار بانوی کارآفرین بنیاد علوی، بنیاد برکت، صندوق امید، میراث فرهنگی و اداره تعاون وزارت کار و .

برترین ها انتخاب و در این نمایشگاه حاضر شدند.

علاقه مندان به خرید محصولات بانوان ایرانی میتوانند جهت مشاهده ,خرید و حمایت از بانوان ایرانی در این فروشگاه حضور بهم رسانند.

در این نمایشگاه که نخستین و بزرگترین نمایشگاه فروش کسب و کارهای خانگی بانوان کارآفرین سراسر کشور میباشد، بیش از 350 بانوی کارآ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی بزرگترین نمایشگاه فروش محصولات بانوان کارآفرین کشور

برپایی بزرگترین نمایشگاه فروش محصولات بانوان کارآفرین کشور